sobota, 27 września 2014

Zakupy

Hej kochani! Wczoraj przyszła do mnie paczka z Kreatywnego Straganu . Ale zorientowałam się że jednej rzeczy brakuje :< A mianowicie Foremki gofra myszki miki , ale moje zdanie się nie zmienia ,że to solidna firma i nie pomyliłam się bo napisałam maila i wyślą mi foremkę z niespodziankę więc jestem na prawdę pozytywnie nastawiona do tej firmy :)

Kremy do dekoracji i tylki (zrobię recenzje tego kremu)
 Foremka HIT
 Baza Broszki

 Buteleczki szklane i większe tależyki
 Ozdoby w kolorze starego złota
 Plastikowe pucharki
 barnki
 Gratisy
 Kabaszony
 Baza breloczka
Proszek Fluorescencyjny i woreczki z organzy w kolorach zielony i różowy
 Baza spinki
 Sztyfty
 Gratis
 Karbańczyki , kółeczka montażowe , końcówki do bransoletki
 Filiżanki, talerzyki,kubeczki
 Łańcuszek
 Bigle w kolorze starego złota
 Buteleczki
 Narzędzia do fimo (wałek akrylowy , nożyki)
 12 aromatów (z tego jeden się wylał :( )


4 komentarze: