sobota, 20 września 2014

Weekend'owe nudy :c

Hej kochani ! Troszku mi się nudzi :c bo dzisiaj chcę zamówić paczkę z Kreatywnego Straganu ... A chce mi się lepić , ale czekam na paczkę również z takiej innej stronki pokaże wam co chcę kupić i co kupiłam bo nudzi mi się ten post taki z nudów . A co u was? (chociaż i tak wiem , że nikt tego nie ogląda :c ) Wiecie co jest najdziwniejsze , że ludzi zaczynają oglądać twojego bloga kiedy już nie piszesz ja mam takich kilka blogów które obserwuje ale już nikt tam nic nie pisze :D Dobra zaczynamy a więc fotki tego co już zamówiłam ale przyjdzie za jakieś od 15 - 30 dni :( ale cierpliwie czekam) .



Tyle tego :O
Cena : $5.93

Cena : $1.50

Cena : $1.08

Cena : $1.04

Cena : $4.89

Cena : $1.50

O co chodzi ?


A z Kreatywnego Straganu nie mogę jeszcze dać :c szkoda 


Koniec papaap :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz