środa, 7 stycznia 2015

Jutro do szkoły ;_;

Hej kochani ! Jak ja mogłam być tak okrutna i nie złożyć wam życzeń nawet z okazji nowego roku ale w sumie już za późno ale nawet nie miałam ochoty pisać :/ ..Ze względu na to że jutro do szkoły wszystko jest ciekawsze niż nauka...Czy wy też tak macie jak idziecie się uczyć macie nagle w głowie miliony pomysłów bo ja tak mam i wszystko robicie żeby tylko się nie uczyć hmm... Ale mniejsza u mnie nudy i pełno śniegu i do tego mroźno a u was ? Wszystko jest ciekawsze niż nauka a zwłaszcza matma ;-;





 Jak mówiłam wszystko jest ciekawsze .....nawet ten okruszek jest w stanie odciągnąć od nauki 
Nawet bombka ;-; byle tylko nie matma
A to mój ostatni nabytek wszyscy mówią że jest fajny a więc postanowiłam kupić :>


Do usłyszenia ;3


P.S. Powiedzcie czy was też tak wszystko "rozprasza" byle tylko sie nie uczyć czy tylko ja tak mam xD?








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz